فایل های دسته بندی مدیریت - صفحه 1

بررسی و بهينه سازي در مديريت آزمايشگاه و بررسي علل عدم تحقق TQM

مقدمه: بدون شك يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران آزمايشگاه ها، اجراء استاندارد كليه فرايندهاي آزمايش مي‎باشد و بسياري در جهت تحقق اهداف مزبور منابع زيادي در اختيار قرار مي دهند. ولي متأسفانه در بررسي نهايي نتايج استاندارد سازي مطلوب نبوده و بسياري از آزمايشگاه ها در اجراء مديريت جامع كيفيت موفق نگرديد

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی سرويس پيام كوتاه (SMS) و جایگاه آن در تبليغات تجاري در ايران

تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جایگاه تبلیغات و اهمیت پژوهش و دانش در تبلیغات

فهرست مطالب مقدمه جایگاه تبلیغات ضرورت تبلیغات در جامعه امروز نهادینه کردن فرهنگ تبلیغات نقش دا نش در تبلیغات اهمیت پژوهش در تبلیغات رفتارهای حرفه ای در تبلیغات تبلیغات آمیزه ای از دانش بینش و روش منابع مقدمه صنعت‌ تبليغات‌ با همه‌ سوابقي‌ كه‌ در كشور ما دارد هنوز هم‌ جوان‌ و هم‌ غير علمي‌

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی اهمیت صورتحساب سود و زيان همراه با مثال

هر شركت توليدي و بازرگاني براي اطلاع از اينكه در هر دوره مالي به چه ميزان در نيل به اهداف سازماني موفق بوده است يا ناموفق اقدام به تشكيل صورتحساب سود و زيان مي نمايد تا با آگاهي از وضعيت مالي شركت اقداماتي را كه لازم ميداند براي پيشبرد اهداف انجام دهد . تعريف صورت سود و زيان : عبارت است از خلاصه در

قیمت : 2,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

صف و ستاد و نقش ستاد وزارت علوم در پيشبرد اهداف آموزش عالي

صف و ستاد و نقش ستاد وزارت علوم در پيشبرد اهداف آموزش عالي قبل از پرداختن به مفاهيم «صف» و «ستاد» و تشريح موقعيت سازماني هر يك لازم است كه مفاهيم «قدرت» و «اختيار» تعريف شوند تا ضمن پي بردن به وجوه تمايز بين اين دو مفهوم، انواع قدرت نيز شناخته شوند. قدرت و اختيار قدرت را مي‎توان توانايي اشخاص يا گرو

قیمت : 2,700 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك كارگر براي محموله و محموله براي كارگر

تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك به دو دسته تقسيم مي شوند: يكي كارگر براي محموله كه براي زماني است كه كارگر به محل ذخيره حركت كرده و مواد را بازيابي مي‌كند. و ديگري محموله براي كارگر كه براي وقتي است كه به مواد به صورت مكانيكي براي بازيابي به نزد كارگر مي روند. كه تجهيزات محموله

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مديريت استراتژيك و ضرورت و موانع بكارگيري آن را در سازمان‌ها

چكيده اين مقاله به صورت خلاصه مديريت استراتژيك و ضرورت و موانع بكارگيري آن را در سازمان‌ها مورد بررسي قرار مي‌دهد. تعريف استراتژي و مديريت استراتژيك، ضرورت استفاده از مديريت استراتژيك، مزاياي مديريت استراتژيك، فرآيند مديريت استراتژيك، تحليل وضعيت، تدوين استراتژي، اجراي استراتژي، ارزيابي استراتژي، مو

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برقراری ارتباط با مشتریان در بازاریابی الکترونیک

اهمیت برنامه ریزی برای بازاریابی در چند سال اخیر رشد فزاینده ای داشته است. در بازاریابی ابتدا باید هویت هر مشتری را مشخص نموده و خصوصیات هر یک از آنها را بطور مجزا مورد بررسی قراردهید. هرچه میزان ارتباط برقرارشده میان شما و مشتریتان نزدیکتر و صمیمی تر باشد به همان نسبت می توانید آنها را به سازمان خو

قیمت : 1,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی ويژگيهاي یک نظام نظارتي و بازرسي كارآمد

يكي ازمهمترين اركان مديريت نوين درهمه سيستم ها، موضوع نظارت ميباشد.اهميت و ضرورت اين ركن درمديريت به گونه اي است كه به واسطه آن حصول اطمينان ازصحت حركت همه عوامل به سمت اهداف تعيين شده محقق ميگردد.امروزه امر نظارت و بازرسي درهمه حكومت ها و جوامع امري ضروري ومقبول است همچنانكه درسنت نبوي (صلي الله عل

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

1 - 2قبلی · بعدی